Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine K.L.P. d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino K.L.P. d.o.o. (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje K.L.P. d.o.o., Murnova ulica 16, 1234 Mengeš, matična številka: 5432146000, davčna številka: SI85617369, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali K.L.P. d.o.o.).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine K.L.P. d.o.o., pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med K.L.P. d.o.o. in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe K.L.P. d.o.o.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih K.L.P. d.o.o.

Dostopnost informacij

K.L.P. d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju K.L.P. d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Dostava

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Končni izračun cene blaga ter stroškov pošiljanja, vključeno z davki, na spletni strani ni mogoč. Zaradi različnih dimenzij izdelkov se namreč stroški poštnine lahko zelo razlikujejo. Zato vam po končanem nakupu na naši spletni strani ne glede na izbran način plačila vedno pošljemo predračun, s točnim izračunom cene blaga, vključeno s stroški poštnine in davkom.

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije in SŽ Expres, ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču) po prejemu potrdila o plačilu predračuna. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

 

 

Paket gre od nas še isti dan

Artikli, naročeni na K.L.P. d.o.o., gredo na pot v najkrajšem možnem času. Našim strankam posvečamo posebno pozornost, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena. Če so artikli na zalogi v našem centralnem skladišču, gredo na pot običajno še isti dan.

Artikle lahko prevzamete tudi osebno v naših prevzemnih mestih v Kamniku na Ljubljanski cesti 45, 1241 Kamnik.

Če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču, ga lahko z oddajo spletnega naročila še isti dan prevzamete tudi v naši poslovalnici v Kamniku. Če želite artikel, ki je na zalogi v našem centralnem skladišču prejeti po povzetju z dostavljavcem pošiljk – pošta Slovenije oziroma s hitro pošto Slovenskih železnic nam prosim odgovorite na predračun, ki ga prejmete kot odgovor na poslano naročilo. V kolikor vam bodo naročeno blago brezplačno dostavili naši komercialisti, vas bomo o tem obvestili preko e-sporočila.

 

Strošek dostave

Stroški dostave se izračunajo glede na naročeno blago in vam jih sporočimo po oddanem naročilu s poslanim predračunom. *Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila z gotovino po povzetju Pošta Slovenije obračuna dodatni strošek 0,99 €.
Naročeno blago lahko vedno prevzamete osebno v naši prodajalni na Ljubljanski cesti 45, 1241Kamnik.

O tem, ali artikel ustreza manjšemu paketu, ki ga pošljemo s Pošto Slovenije (do velikosti 1,5 m) ali večjemu paketu ki ga pošljemo s hitro pošto SŽ (nad 1,5 m), boste natančno seznanjeni v procesu oddaje spletnega naročila.

V nekaterih primerih dostave Pošte Slovenije je možna tudi sobotna dostava ter posebna dostava do 10. ure ali po 16. uri (le za manjše pakete), prevzem po pošti.

 

Dostava kamorkoli

Naša partnerja pakete dostavljata na naslov, vnesen ob oddaji naročila.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljavec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

 

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati.

Pri delni dostavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Vsekakor vas bomo o tem obvestili po e-pošti oziroma po telefonu.

Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znan, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo. Ko bo artikel ponovno dobavljiv, vas bomo o tem obvestili preko e-pošte.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije oziroma SŽ Express, večinoma naslednji delovni dan od dneva plačila predračuna, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 01/ 830 36 50 ali pošljite elektronsko pošto.

 

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Če vam je paket dostavil SŽ Express in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@klp.si ali po telefonu na številko 01/ 830 36 50. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, SŽ Express nalepke in pa opis poškodbe.

 

Način plačila

Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš e-naslov (v .pdf formatu) takoj po dostavi paketa oziroma v fizični obliki takoj po prevzemu paketa.

Na voljo so vam številni načini plačila

  • z gotovino ob prevzemu,
  • z nakazilom na račun podjetja K.L.P. d.o.o. (po ponudbi/predračunu),
  • nakup s plačilno oziroma kreditno kartico je mogoč le v naši poslovalnici na Ljubljanski cesti 45, 1241 Kamnik (Maestro, MasterCard®, Visa, Diners)

 

Vračilo artiklov

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

  • Ko vračate artikle prodajalcu (K.L.P. d.o.o.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je K.L.P. d.o.o. Ljubljanska cest 45, 1241 Kamnik.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno mimovrste=) embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.

 

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 01/830 36 50 ali nam pišete na info@klp.si Z veseljem vam bomo odgovorili.

 

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

 

Pritožbe in spori

K.L.P. d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. K.L.P. d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem K.L.P. d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 01 830 36 50 ali po elektronski pošti na info@klp.si Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@klp.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

K.L.P. d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si K.L.P. d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@klp.si

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Ljubljanska cesta 45, 1241 Kamnik.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

Varovanje osebnih podatkov

K.L.P. d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

K.L.P. d.o.o. hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke stranke K.L.P. d.o.o. ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z K.L.P. d.o.o. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.